Now do I have to fall asleep with roses in my hands?

Ann | 2012-09-10 kl. 22:48:37



Något av det bästa med de nya skoldatorerna är definitivt att vi har photoshop på dem. Så idag, när jag satt i skolan med flera timmars dötid kunde jag redigera de få bilderna som blev bra från igår. Jag är verkligen inte pro, men vad kan man vänta sig liksom? Jag ser verkligen fram emot att kunna utnyttja möjligheterna med programmet dock, och åh vad roligt det är! Nu sitter jag mest och leker med kontrast och färbalanser, men häromdan gjorde jag ett patetiskt försök till att redigera bort ögonbrynen på mig och en kompis. Det blev yttrest fult och dåligt gjort, men ett gott skratt fick jag mig iallafall.
 
Nu måste jag sova, för tåget går tjugo i nio imorgon och jag vill hinna sova ut ordentligt. Har världens slappaste dag imorgon, det känns bra!
John Mayer – Dreaming With A Broken Heart
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0