I wanna see miracles, to see the world change

Ann | 2012-09-09 kl. 18:54:00
 
Tiden går så ruskigt fort numera. Både bra och dåligt.
Bra: Fem dagar i skolan känns snarare som två.
Dåligt: två dagars helg känns som en eftermiddag.
 
Dessutom märker man så tydligt att det börjar bli höst nu. Inte mig emot egentligen, eftersom jag älskar att gå runt i raggsockar, dricka kopiösa mängder med te och sitta uppburrad i en stor och mysig kofta. Men det är lite tråkigt att det blir mörkt redan vid nio, och att man inte kan gå barfota när man ska gå ut (klart man kan egentligen, men jag gillar inte att trampa på sniglar och få frysskador.).
Men innerst inne längtar jag efter de där frostiga höstmorgonarna (hur säger man egentligen?), krispiga löv och att se solen gå upp på väg till skolan.
 

RANDOM FACT IS RANDOM: nyss kom en fluga och gav mig en puss på överläppen. Först tänkte jag att det var lite gulligt, sen kom jag på att det var en fluga...ni skulle sett mitt ninja-ryck.


I fredags bytte Matilda profilbild på facebook. Blev lite såhär: "WOAH".
Då fick jag en idé: jag kan måla av den!
Resultat: fail.
Jag fick en till idé: självportätt låter kul! vi kör på det!
Resultat: typ två bra bilder. TUMMEUPP. Ovan är en av de två bilderna som blev rätt bra (Inte ens ett portätt märker jag nu, haha!).  Ignorera att det ser ut som om jag världens fetaste axelvaddar, för så ser jag ut mest hela tiden.
 
Detta inlägget blev typ lika långt som det blev meningslöst. Men bättre det än en död blogg där ingenting händer, tänker jag. Och ibland tänker jag iallfall lite logiskt, så ni kan lita på mitt omdöme.
Switchfoot – Twenty-four
Kommentarer
Postat av: Gabbegiiirl

Barfota<3 Te<3 Flugvingar<3

2012-09-09 @ 20:20:13
Postat av: Paula

Y U SO PRETTY???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0