11 september

Matilda | 2012-09-11 kl. 19:39:00
Nu har man gått i skolan i två långa veckor och jag är tröttare än någonsin. Annars mår jag rätt bra, har dragit på mig en ganska jobbig förkylning bara som inte verkar vilja försvinna. Det är lite mindre roligt, särskilt när vi har Orientering hela förmiddagen imorgon. Inte ett dugg taggad även fast jag tycker att det är ganska roligt egentligen. Men vad är det man säger nu igen, "what doesn't kill you makes you stronger".. Hoppas att det stämmer i detta för jag har ingen lust att bli mer sjuk. Ilandsproblem.se!
 
Jag sitter här och lyssnar på min ny rensade spotifylista och känner nu att den är lite för tom så försöker nu fylla den på nytt så det här blir slutet på detta inlägget. Men först tycker jag att ni ska lyssna på den här Daughter – Youth.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0