We're the people, the happy with the broken hearts, the ones who draw a picture and proclaim that it's art

Ann | 2012-10-02 kl. 19:35:00
 
I eftermiddag har jag flytt tanken av att jag måste plugga kemi och istället knåpat ihop en ny höst-spellista på spotify. Den är fylld av många gamla godingar men även lite nytt småplock. Mysigt och höstigt, precis som jag gillar det.
På hösten är då jag älskar att springa runt i min orangea halsduk, smutsa ner min kära gamla fjällräven ännu mer och spela fina låtar på gitarr.
Hösten är bra; för det är då Vi lever för helgen och blir fulla på Söderte. 
 
Kommentarer
Postat av: Sigge

Vackert!! Gillar din stil Ann, verkligen!! haha stolt att jag kände igen vilken låt det var på rubriken ;)

2012-10-11 @ 19:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0