Söndag

Ann | 2012-10-14 kl. 22:54:00

 
Idag har varit en riktig carpe diem-dag alltså.
Jag har traskat runt i trädgården, spelat gitarr, plockat valnötter, målat naglarna, druckit te och läst en bra bok, men framförallt har jag legat i min säng med fönstret på glänt, sett på tv-serier och bara tagit det lungt.
Bra dag, med andra ord.
 
Justeja, sen har jag lyssnat på massa sånt här fint:
Billie The Vision & The Dancers – You’d Better Watch Out, ‘Cause I Like You
Ben Howard – Depth Over Distance
Ludwig van Beethoven – Piano Concerto No. 5 in E-Flat Major, Op. 73, "Emperor Concerto"
Benjamin Francis Leftwich – Last Smoke Before the Snowstorm
Thomas Dybdahl – One Day You'll Dance For Me, New York City
 
Kommentarer
Postat av: paula

myyyys ju!

2012-10-15 @ 17:06:28
URL: http://random-blogg-is-random.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0