HEJ

Matilda | 2012-10-18 kl. 21:56:00

Denna veckan har jag packat upp varor, märkt varor, burit färgburkar, blandat färg, målat, kollat på MASSOR med tapeter och fantiserat om att göra om mitt rum. Jag har praoat på färgbutiken Syntema/Happy Homes. Det har varit rätt chill ändå. Nästa vecka väntar Värnamo sjukhus på mig. Bara jag slipper vara med på någon mindre operation eller slipper blödande människor så är det nog lugnt. Jag gillar inte blod.
Men jag gillar Emilia och hon fyllde år igår, tror jag det var? Jag vill i alla fall dit i helgen. Så nu ska jag kolla lite tågtider och sedan ska jag kolla om jag har pengar till det. I så fall så åker jag till Växjö imorgon! WIIII
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0