It's the simple things in life, like when and where

Ann | 2012-05-27 kl. 20:37:52



Några någolunda nytagna sommarbilder. Som redan uttryckt älskar jag att sommaren äntligen kommit! Så underbart så det definitivt är värt att nämnas mer än en gång.
Dessvärre har jag legat inomhus större delen av helgen, på grund av en rackarns förkylning. Att man ska få en sån här mastodontoförkylning nu när vädret är så fint - det förstår jag inte logiken i... Så ikväll när många av mina vänner är och spelar fotboll och grillar vid en av de lokala sjöarna sitter jag istället här och snörvlar (PITY ME. fast nej, skojeliskojar.).
Men goda saker kan komma ur dåliga- såhär mycket tid spenderad inomhus ger mig gott om tid till att redigera bilder. Snart kommer bilder från min senaste utlandsresa tillexempel!

Sen såklart måste väl något nämnas om gårdagens Eurovision Song Contest. Jag som inte ens gillar schlager kommer årligen på mig med själv med att sitta bänkad hela kvällen och utbringa lyckliga utrop då Sverige får poäng eller säga elaka saker om de som vi inte får poäng ifrån. Självklart var det så iår med. Personligen tyckte jag att Loreens bidrag var BLÄ, men det glömde jag snabbt av när tävlingen väl var igång.
Men om vi nu ska tala om vem som egentligen förtjänade att vinna så måste jag säga att jag hoppades på att Ryssland skulle vinna. Vem kan motså de små tanterna som sjöng om hur alla ska festa liksom? Att alla såg ut som små kopior av min farmor var dessutom ett mycket starkt plus.

Nej hörni, nu har jag skrivit tillräckligt för idag tror jag. Ta vara på den sista kvällen av helgen nu!

Kid Rock – All Summer Long
Kommentarer
Postat av: Gabbe

SÅÅÅ SJUUUKT NAAAAJS!!! Skitsnygga bilder ju! Hahahha, gillar din beskrivning på hur du kollar på melodifestivalen, själv somnade jag efter typ 10 min av röstningen. KRRAAAAM

2012-05-28 @ 19:09:13
URL: http://branamnwhatever.blogg.se/
Postat av: G A B B Emaaaaan

Som svar på din kommentar: jag kommer typ när som, call me maybe liksom. ;)

2012-06-09 @ 23:33:42
URL: http://branamnwhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0