Havet

Matilda | 2012-05-09 kl. 20:51:49

© Bilder från Torsö i helgen

Jag är så glad! Och vet ni varför? Klart ni inte gör! Jag har äntligen tagit tag i det här med träning, tror jag. Jo, i alla fall denna veckan och det känns så gött. Vi har nämligen fått hem en träningscykel så nu har jag bestämt mig för att cykla minst 3 gånger i veckan fram till sommarlovet, och jag ska minsann klara det!

I helgen så drar jag till Agnes i Växjö och chillar. Dit kommer också Gabbe och förhoppningsvis Ann. Det kommer hur som helst bli AWESOME som vanligt. Jag har inte en ledig helg i några veckor framåt. Om två veckor så åker vi ner till havet i Torsö igen och firar mig för fyller 15 år (ännu en anledning att vara glad!).

Hur ni orkar sitta här och läsa om vad jag gör förstår jag egentligen inte. Jag orkar i alla fall inte skriva mer.

First Aid Kit – The Lion's Roar
Kommentarer
Postat av: Gabbe

Najs låt dude! Såg du det inlägget jag skrev om First Aid Kit? ;) Btw, kommer inte Emilia? Kramkram!

2012-05-09 @ 23:52:10
URL: http://branamnwhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0