Vackort

Matilda | 2012-06-01 kl. 19:35:12


Jag är så lättad för äntligen så är det slut på plugg och prov. Nu är det bara 13 dagar kvar tills det är skolavslutningen! Dock känns de dagar som är kvar helt onödiga eftersom att vi inte har något skolarbete utan bara massa chill. Men det gör inte så mycket eftersom att det ändå inte är så fint väder.
Men nu är det fredag, och det är gott som bara den! Imorgon ska jag dra in till Jönköping på Rix FM festivalen med min fina vän Felicia. Det ska bli roligt. Dock är det ingen musik jag lyssnar på i vanliga fall, men vad gör det? Man får bara hoppas på lite bättre väder.
Ni får ha en riktigt bra helg. Detta avslutar jag med en låt.
David Guetta – Sunshine

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Gillar bilden. Och btw. Jag har bara 4 skoldagar kvar. ;)

2012-06-01 @ 20:55:44
URL: http://branamnwhatever.blogg.se/
Postat av: Paula

fin bild!

2012-06-05 @ 23:03:08
URL: http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0