RixFM!

Matilda | 2012-06-05 kl. 19:09:45

matiildis @ instagram

Hallå!
I lördags var jag på rixfm festivalen, det var riktigt roligt! På kvällen så sov jag och min vän Felicia över hos hennes pappa. Riktigt mys!
Men i alla fall, jag tänkte fixa en lite ny look till våran blogg. Det känns lite fel med en bild på snö nu när sommaren är här (eller ska vara här, vart är du sommar?) så tänkte byta lite bilder och kanske färg, inget komplicerat. Sen får la bilderna på mig och Ann bytas ut någon gång senare i sommar när vi ses.
Det är väl bara att sätta gång!

Ed Sheeran – Lego House

update: blev liiiite mer ändringar än vad jag tänkt från början, men det gör inget för min del!
Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fin blogg, skulle också velat vara där.. måste varit en härlig upplevelse? :D



besök gärna min blogg och släng in en kommentar så gör jag likadant, länkbyten skulle också vara roligt/bra?

2012-06-05 @ 21:54:23
URL: http://nadie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0