Like sunlight and strawberry bubble gum

Ann | 2012-06-17 kl. 10:00:00



Sommarlov betyder massa massa massa bilder på massa mainstream saker. Iallafall för mig; jag vet inte riktigt hur det är med er men på sommaren brukar jag fota som allra mest. Ganska onödiga bilder också, på sånt som så många människor fotat innan mig- jag menar vem har aldrig fotat såna där rosa blomliknande växter som smakar lite surt när man tuggar på dem (vad heter de egentligen?) som jag lagt ut bilder på nu?
Min bästa anledning får väl ändå vara att det är fint. Annars skulle jag aldrig fotat det, logic?

Idag åker Paula på läger-  snyft! Vad ska jag göra utan henne i en hel månad? Jag får väl tröstäta och sola så mycket jag kan så hon inte är brunare än mig när hon kommer tillbaka...
Eller så kan jag ta ännu fler mainstream sommarbilder, dricka smoothies, resa Sverige runt och lyssna på sånt här mysigt:
Punch Brothers – This Girl
Matt Nathanson – Faster

Dåså, då var sommaren spikad! Först ska jag bara bli av med en jobbig muskelskada, men sen kan sommaren sätta igång på riktigt!
Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh vilka härligaaaa bilder!

2012-06-20 @ 12:30:21
Postat av: Anonym

Ängssyra heter växten. Som barn lekte jag med kompisar i kojor i skogen och ängssyran lekte vi var mat.
Gunilla B.

2012-06-24 @ 16:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0