Dagen då jag lämnade Bengt men träffade Pierce Brosnan

Ann | 2012-06-16 kl. 21:25:34


Till slut kom dagen som jag knappt trodde skulle komma- dagen då jag skulle lämna min klass, min Bengt. Som det står i beskrivningen till vår facebook-grupp:
"En grupp för alla oss grymma, fantastiska, superhärliga människor som bara är för bra för att inte ha en grupp.
Tillsammans är vi klass Nio.
Tillsammans är vi Bengt."

Det spelar inte heller någon roll hur oaktiva vi än må varit på denna grupp. Den var episk ändå.
Nåväl! Som rubriken förtäljer är detta lite bilder från dagen då jag lämnade Bengt men träffade Pierce Brosnan (referens till bild nr 5, om ni inte redan listat ut detta uppenbara faktum,). Jag tror att en blandning mellan att folk inte kände sig särskilt fotogeniska(särskilt pojkarna. Tur är väl det att jag har en bild på Svedde åtminstone!)  och att mitt kamerabatteri tog slut ganska snabbt bidrog till att det finns så få bilder från denna händelserika dag.
Men med detta sagt,
titta och njut, medan ni lyssnar på följande låttips i sommarvärmen!
NEEDTOBREATHE – Girl Named Tennessee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0