At last I see the light, and It's like the sky is new

Ann | 2012-06-26 kl. 22:09:46
 
Såhär såg min kväll ut. Satt ute på den gamla stentrappen till vårat hus med en kopp te och njöt av solnedgången sedd från vår stora trädgård. Genom att lägga till musik blev det nästan som något ur en film- ni vet när stämningsfull musik spelas och huvudpersonen blickar ut i fjärran med håret böljande i vinden och hjärtat hos någon saknad långt borta. Förutom att det inte blåste här.
En av de bästa sommarkvällarna hittils, helt klart. Och som om inte mitt humör kunde vara på topp redan fylls mitt hjärta med glädje vid tanken på att jag får träffa mina underbara vänner imorgon! Vi börjar i Kristianstad och sen får vi se vad det blir av oss. Kanske drar jag till båstad, eller var pengarna på mitt jojo-kort nu kan ta mig. Det känns bra, spontant och oplanerat; precis som det ska vara på sommaren!
 
Nu borde jag packa, duscha och gå och lägga mig tidigt. Men först lyssnar jag på sånt här...
Zachary Levi, Mandy Moore – I See the Light
... och jag kan inte göra annat än att rysa när Zachary börjar sjunga. mmm!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0