Världens bästa klass 9

Ann | 2012-06-13 kl. 16:35:42
Hej hörni!
Först vill jag börja med att ursäkta hur otroligt dåliga jag och Matilda varit på att uppdatera. Mest jag, men alltså skam på oss!
Skulle vilja påstå att jag har en anledning dock. Under de två senaste veckorna har jag hunnit vara med på diverse studentfester, haft Sagan om Ringen-maraton, varit på filminspelning, haft matteprov och en del olika inlämningsuppgifter, och mycket mer. Trots att jag fotat en hel del har jag tagigt chansen att bara slappa när jag kunnat, och inte orkat ta mig tid att lägga in bilderna på datorn eller redigerat dem.
Men den största av alla händelser under veckan är att jag gått ut grundskolan- Idag! Dessa tio åren har spenderats med nio helt galet awesome personer. Skolgången hade inte varit densamma utan dem, och de är värda ett stort tack för att de förgyllt den något enormt!
Dessa år på leteboskolan (fattar ni, tio år!!!) avslutades med att vi ristade in våra namn i en stor blodbok på skolområdet- precis som flera generationer nior gjort innan oss. Det var fett. Nu är mitt namn förevigat på skolan som jag gått på under ca 62,5 % av mitt liv. Det är ganska coolt.



Under vårt sista framträdande under vår sista skolavslutning tillsammans rullade ett bildspel i bakgrunden. Så galet bra. Tack alla ni fina!



Titeln säger allt; världens bästa klass 9 helt enkelt!

Nu ser jag dock fram emot ett långt sommarlov och sedan taggar jag gymnasie med inriktning Naturkunskap!
För att göra er glada ska jag redigera bilder nu.. många bilder som bara ligger och väntar.
Peace out.
Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjo fantastiskt fin blogg! tänkte bara säga att du satte ord på mina egna känslor då jag också gått på en skola i ca 62,5% av mitt liv, taggar sommarlov och taggar gymnasiet (inriktning natur, hehe) riktigt mycket! :D

2012-06-14 @ 22:35:08
URL: http://kategorileende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0