Tillbaka

Matilda | 2012-07-05 kl. 15:24:36
Nu är det länge sedan jag skrev något här, men det är sommarlov och jag har varit på iväg på annat håll och tagit vara på min ledighet, carpe diem ni vet.
Sen har jag inte haft ork att rensa alla bilder som jag (och mina fina vänner) tagit. Jag tror jag hade mer än 50 bilder på Ann, Gabbe och Emilia som stog på händer. Men nu har jag tagit mig tid och rensat bort de mest onödiga bilderna.
Längre än så här blir inte detta inlägget, för nu ska jag spela sims som jag blivit lite beroende av de senaste dagarna.. Snacka om carpe diem.
 
The Tallest Man On Earth – To Just Grow Away
Kommentarer
Postat av: G A B B E M A A A A N. skoja.

HAHHAHAHAHAHA azm bilder ju! ;)

2012-07-06 @ 01:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0