Switchfoot

Ann | 2012-07-08 kl. 18:52:00
 
Igår var jag på Gullbrannafestivalen och såg Switchfoot live. Bilden är skitkass men det är precis innan Jon hoppade ner i publiken-rakt framför mig.
Konserten var grym trots den otroliga trängseln, jag ville verkligen inte att det skulle ta slut! Mitt sommarlov (som har haft en görbra start) blev plötsligt ännu bättre. Egentligen har jag nog inte riktigt fattat det än, att jag har träffat dem, pratat med dem och skakat hand med dem: Switchfoot, ett av mina absoluta favoritband sen flera år tillbaka. Det känns fortfarande lite konstigt och en aning overkligt.
Numera pryder deras autografer min högersko och jag lyssnar på deras låtar konstant; glad som få och jag hoppas att de kommer till Sverige fler gånger (de borde de minsannemej göra, med tanke på att detta var deras första konsert i Sverige-någonsin).
 
Switchfoot – Restless
aaaaaaaaaaah
Kommentarer
Postat av: Gabbe

HAHAHA FY VAD GÖTT!

2012-07-09 @ 10:27:59
URL: http://branamnwhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0