Sommarkvällar utan solnedgångar är som en bok utan bokstäver

Matilda | 2012-07-26 kl. 22:54:49
 
Godnatt, Godmorgon eller Godmiddag, ja eller vad det är för tid på dagen för dig som läser!
SÅ GALET HÄRLIGT VÄDER VI HAR FÅTT. Ja, så härligt att det är värt att ha inne caps lock.
Idag har jag varit på (i, vid?) stranden och solat och badat. Riktigt skönt var det. Det var så där lagom varmt i vattnet, man frös inte ihjäl men ändå svalkande. Skulle kunna bo på en strand under de varma sommardagarna.
 
Nu är det endast en dag kvar till jag åker ner till Skåne i en vecka och två dagar. Det kommer bli så nice! Men bloggen kommer få lida, för det kommer inte bli några inlägg under den tiden, och antagligen inte några dagar efter jag kommit hem heller. Men hur mycket viktigt skrivs här egentligen? Mest en massa ordbajs bara, typ som det här inlägget. Mehe.
 
Nu har jag slut på ord. Ha en härlig dag.. eller natt! Men innan du hinner göra något annat så måste du lyssna på den här låten: Tingsek – World of its Own
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0