Det finns något ni inte vet om mig.

Ann | 2012-07-14 kl. 20:58:13
 
Det finns något ni inte vet om mig. Och det är att när jag plattar håret (vilket hittils endast hänt tre gånnger under alla mina livsdagar) så blir jag plötsligt en gudinna med botox-läppar. Så, nu vet ni!
 
Skämt åsido...
 
Idag kom jag hem från UngdomsOas läger i Kungsbacka. Det var helt fantastiskt! Gud är stor och människor är underbara. Lägret var fem dagar långt, och som alltid är det alldeles för kort tid. De två sista dagarna är de dagar då man verkligen börjar lära känna folk, och det är då som man snart ska åka hem. episkt misslyckande liksom. Men jag måste ändå erkänna att det är skönt att få komma hem och sova i sin egen säng istället för på ett tarvligt liggunderlag och slippa oroa sig över att man tagit med sig helt fel kläder.
 
Nu ska jag dock fortsätta med min viktiga syssla att äta massa godis och i frysen ligger det en stor bit chokladkaka och väntar på mig. Antar att ordet självbehärskning plötsligt raderats ut ur mitt vokabulär.
Kommentarer
Postat av: Clarah


SNYGGING!!!!!!!

2012-07-15 @ 00:51:23
Postat av: paula

du är snygg som en gudinna med botox-läppar!

Postat av: Louise

Sv: Ska du säga vackra flicka! ;)

2012-08-05 @ 15:53:02
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se
Postat av: sara

WOW ANN! Du vet att jag älskar ( notera ÄLSKAR!) sitt fantastiska, lockiga hår... men jag håller verkligen med om vad du skrev ;) haha. What a beauty!!!

2012-08-16 @ 17:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0