Clara

Ann | 2012-07-27 kl. 11:46:44
 
En eftermiddag för några veckor sedan fotade jag kusin Clara på en stor vildvuxen äng. Det var jättekul och det blev många fina bilder. Tyvärr har jag haft svårt att ta mig tid till att redigera klart dem. Men nu är det klart, som ni ser, och detta blev resultatet!
Är jättesugen på att göra fler fotograferingar snart, någon som är på? meheee
 
Egentligen är det fy skam att jag sitter här när det är så fint väder ute. Så för att ta vara på det fina sommarvädret som vi äntligen fått ska jag dra ut en sväng.
Imorgon åker jag till Skåne och kommer inte hem förrän några dagar in på augusti. Det ska bli hur bra som helst! Väl hemma väntar min kusins bröllop, där jag ska fota vigseln! Spännande!
Hoppas ni har det lika bra som jag. hihi.
Kommentarer
Postat av: clarah

JAG VILL FOTA!!!! snart!!! <3

2012-07-27 @ 13:11:29
URL: http://www.claringen.blogspot.com
Postat av: sara

Behöver ni en modell eller nåt, så ställer jag mer än gärna på!

( havsbilder är inte så pjåkiga, hehehe :P )

2012-08-16 @ 17:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0