Star Wars

Ann | 2012-04-29 kl. 22:10:13



Om jag kan bli mer kär i Star Wars-filmerna har jag iallafall blivit det efter denna helgen. Jag har haft maraton med Paula och Daphne, och det har varit minst sagt grymt! Så nu går jag runt och lyssnar på soundtrack och önskar att jag hade Padmés garderob.

Men nu får det nog dröja en stund innan jag ser filmerna igen- för bra filmer får man inte se för ofta! Bättre att ta fram dem efter ett tag och bli kär på nytt senare.
Precis som Narnia är det så är Star Wars verkligen ett hett tips. Har ni inte sett dem så SE DEM! Ligger mig varmt om hjärtat; kanske för att jag är uppväxt med dem. Men också för att de såklart är riktigt bra.
(Kommer du nu och säger att du inte vet skillnaden mellan Star Wars och Star Trek så slår jag dig. HÅRT.)

Nu ska jag krypa till kojs (av någon anledning skriver jag nästan alla mina inlägg precis innan jag ska sova...) , och jag hoppas att  ni haft en bra helg!
May the force be with you. ( ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0