Jag gillar fluffiga moln

Matilda | 2012-04-09 kl. 16:38:10


Glad påsk!
Igår kom jag hem från ett awesome läger med massor med sköna människor och Gud och innan det var jag hos min kära kompis Gabbe. Jag har i alla fall haft ett riktigt nice påsklov.
Imorgon börjar skolan. Antar att det blir en rätt chill vecka eftersom att vi har prao nästa vecka vilket betyder att vi inte kan börja på något stort och nytt projekt.

Det är så tråkigt väder idag så tänkte jag sätta mig och kolla något avsnitt av Glee. Ha det bra!

PS. jag har skaffat instagram, matiildis @ instagram

Coldplay – Paradise
Kommentarer
Postat av: Gabbe

Jag gillar fluffiga moln. Och jag gillar dig. Och jag gillar påsklov. Det va sjukt najs att du kom hit!

2012-04-09 @ 17:28:34
URL: http://branamnwhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0