Gudsyster

Ann | 2012-04-09 kl. 16:32:20


Paula är min gudsyster. Vet inte om man kan säga så egentligen. Fast hennes föräldrar är mina gudföräldrar och vi är som systrar ändå, så då borde man väl kunna schnitza till det lite och säga att vi är gudsystrar? Systrar hos Gud är vi ju dessutom också. Så det låter bra.
NÅVÄL detta är en bild från en minifotosession (långt ord) som vi hade förra veckan. Hon är vacker och allt sånt så det gick ju hur bra som helst.

Påskhelgen har varit gryyym, den spenderades på läger på Breanäs. Då kan det liksom inte bli annat än bra i alla fall. Nu sitter jag dock hemma i hålan med tråkigt väder och tjockar mig. påskgodis ftw!
KRISTUS ÄR UPPSTÅNDEN!

Glad påsk hörrni.
Kommentarer
Postat av: clarah

VACKERT!!!!

2012-04-09 @ 17:06:21
URL: http://www.claringen.blogspot.com
Postat av: Daphne

He is indeed! :D



Kram till min stekpAnna c;

2012-04-10 @ 14:26:59
URL: http://dafiedencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0