Whispered notes from the piano in the corner of the room

Ann | 2012-10-01 kl. 22:30:00
 
Eftersom jag har lite brist på bilder får det bli en salig blandning slarvigt (sa jag slarvigt? jag slet som en GRIS i en SANDSTORM för att få ihop detta!!!!) ihopsatta mobilbilder från den sista tiden.
 
Är hemkommen från en fantastisk helg med bästa folket på Breanäs.Jag åt jättegod mat, myste i sofforna, skrattade så jag grät, var nere vid sjön mitt i natten, lekte capture the flag i regnväder i skogen och tjejerna vann, sjöng (läs:vrålade) schlagerlåtar, började lägga ett jobbigt hundpussel med ett gäng pojkar som slutade med att vi tävlade om vem som kunde ha en av pusselbitarna i munnen längst, flätade Davids hår som vanligt, dansade till gangnam style på öppna scenen, sjöng högt på bussen hem från kyrkan, skrattade ännu mer, hade en epic battle med mina ledare på singstar, blev hes som en kråka, kramades mycket och länge, sjöng liturgiska sånger när vi diskade, glömde köpa den godaste glassen ever, blev retad för min kråkröst, hade tydligen en bebis i Amandus mage, sov i de sköna sängarna och tyckte det var alltför tidigt att åka hem i söndags.
Självklart gjorde vi mycket mer än de få rader jag lyckats få ner här, men det skulle ta allt för lång tid att skriva ner alltihop. Jag har iallafall haft den bästa helgen på länge och jag längtar som bara den tills jag får träffa alla igen.
 
Långt framöver kommer jag tänka på höståterträffen 2012 när jag hör denna:
Mumford & Sons – Babel
Kommentarer
Postat av: Paula

NEEEEEEEJ!!!! INTE DEN BILDEN ANN!! HAHAHAHAHAHAHAHA
den är ful.

Postat av: GABBE

HAHAHAH TANDBORSTBILDEN!!!!!

2012-10-14 @ 15:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0