But I still believe though these cracks you'll see, When I'm on my knees I'll still believe

Allmänt | 2012-10-07 kl. 20:09:28
 
Jag älskar höstdagar som denna. Blå himmel, sol, gula krispiga löv över hela trädgården och i alla träd.
Jag känner att jag har låtit Ann ta hand om bloggen de senaste veckorna. Jag har haft super goa och härliga veckor. Ja, i alla fall helger. Som ni redan hört av Ann har jag både varit i Båstad och på återträff på underbara Breanäs. Dessa helger var legendariska! Annars har jag varit på tevespelskoncert med en symfoniorkester i Spira och... där tog mitt minne slut. I helgen har jag i alla fall varit hos min fina syster och softat och igår så firade vi min brors 25 års dag.
Jag har också lyssnat på Mumford and sons nya album som är helt underbart! Livet är allt bra ibland.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0