My heart sinks as I jump up, your hand grips hand as my eyes shut

Ann | 2012-11-09 kl. 21:09:00

 
En bild från några veckor sedan då jag var ute på promenad. Det var sådär vackert spöklikt med dimman över hagen och silhuetterna av korna. En syn jag inte glömmer på ett tag; såna här bilder etsar sig gärna fast i mitt höstälskande huvud.
Inser att mitt kamerabatteri har varit oladdat i över två veckor, så i helgen tänker jag inte bara ta tag i det berg av plugg jag har, utan även hinna fota lite. Vad det blir vet jag inte riktigt, men känner jag mig själv kan det nästan bli vad som helst när jag är uttråkad eller på kreativt humör.
 
Börjar dock min helg med några avsnitt New Girl och en kopp te.Just nu ligger jag i soffan med alt-J i öronen; vill inte lyssna på Mumford & Sons för då tror jag nog att jag börjar gråta
 
alt-J – Breezeblocks
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0