Höstlov

Matilda | 2012-11-02 kl. 12:05:26
 
Jag har haft ett så bra höstlov. Förra fredagen åkte jag ner till Breanäs på läger och det var ju galet nice som vanligt! Vi umgicks, skrattade, hade bra undervisning, sjöng lovsång, sprang runt och letade efter lappar, stod på händer, vissa var så modiga och badade, spelade fotboll, åt med händerna, blev påkomna när vi försökte smyga ut på natten och myste i den gråa soffan. Efter lägret drog jag, Ann och några andra vidare till Edvin i Åhus. Där blev det bara massa tchill med film, left 4 dead, pizza, ben&jerry, kramar och massa snack.

De senaste två dagarna har jag bara tagit det lugnt. Lite för lugnt. Idag och inatt ska jag dessutom vara helt ensam hemma. Jag får väl hitta någon att skypa med och sätta på en mysig film så jag kan somna gott sen.
 
Kommentarer
Postat av: GABBE

Hahahahhahaa det går inte att fatta hur kallt det va!

Svar: Man kan bara ana det genom Daphnes min på första bilden ;)
tildann.blogg.se

2012-11-02 @ 12:17:45
Postat av: Daphne

Hahaha sannerligen var det kallt! Trodde nästan att mina tår skulle ramla av som i Pirates of the Caribbean ;)

2012-11-07 @ 12:53:06
URL: http://dafiedencoola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0