Fredagspepp

Ann | 2012-11-02 kl. 19:37:00
 
FREDAG.
Trots att vi är många som väljer att ignorera det faktum att det bara är en helg kvar på lovet så har jag inga planer på att deppa ihop.
Nu är det FREDAG; och om ungefär en halvtimma drar jag och min fjällräven ut i höstrusket med tågkortet i högsta hugg. På tåget möter jag upp med Gabbe och då påbörjas ännu en av våra legendariska hippie-helger tillsammans. Vi kommer bland annat träffa Daphne och hänga med henne inatt, och sen fortsätter vi och gör sånt som Ann och Gabbe är expert på.
 
Är så fruktansvärt pepp att jag inte kan sitta still, så istället lyssnar jag på sånt här och skuttar runt i mitt rum:
The Black Keys – Howlin’ For You
 
 
Kommentarer
Postat av: Daphne

ÅÅÅÅH VAD JAG SAKNAR ER <3

2012-11-07 @ 12:53:41
URL: http://dafiedencoola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0