Det här har ni missat

Ann | 2012-11-19 kl. 18:44:41
 
Eftersom jag är fruktansvärt inaktiv här numera får ni en kort livsuppdatering:
 
Känns som om jag pluggar dagarna i ända (utan att bli smartare, tyvärr)
Dricker alldeles för mycket mjölk
Sover på en madrass på golvet istället för i min egen säng, det är mysigare så
Är fruktansvärt glad över att jag kommer få träffa Daphne varje dag i skolan
Har slukat massa tv-serier och nu avslutar jag varje kväll med ett avsnitt How I Met Your Mother
Ska få tandställning
Spelar för tillfället wordfeud på både svenska, engelska, tyska och spanska
Har beställt hem massa foton som snart ska pryda mina väggar
Försöker lära mig Cavatina på gitarr men fysikens lagar gör det inte möjligt (jag har korta fingrar)
På fredag åker jag till Lund och hänger där en helg, bara bra!
 
Och nu ska jag fortsätta plugga biologi. Prov på torsdag; jag taggar med ett glas mjölk och choklad (läs:tröstäter några dagar i förskott).
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0