Höst igen?

Matilda | 2012-05-31 kl. 22:02:47


Canon eos 550D + 50mm f/1.8

Jag vill ha tillbaka de där varma kvällarna när man kunde sitta ute på baksidan av huset och få en sista glimt av solen innan den går ner bakom träden. Vad försvann det härliga sommarvädret?
Dessutom så har jag haft en såndär dag då det känns som att man har en ful pudel på huvudet, ja ni vet vad jag menar: en så kallad bad hair day. Och det blev ju inte bättre av det regniga vädret som vi fick precis när vi hade idrott som vi nu mera har ute.
Men nog om mina stora problem. Nog med allt skrivande, för nu vill jag sova. Eller i alla fall om en stund, kanske två. Till saken: godnatt och sov gott, eller gute nacht und schlaf' gut som man säger på tyska.
Kommentarer
Postat av: Nilla Bergström

Så ljuvliga bilder du tar! Du skriver också på ett så härligt sätt (har läst flera saker du skrivit)...du skulle nog kunna utvecklas till att skriva kåserier och krönikor i dagspressen så småningom.

2012-05-31 @ 22:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0