SOMMAR

Ann | 2012-05-23 kl. 21:46:36



Ett ord att beskriva min lycka över det vackra vädret: WOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Nu är det sommar mina vänner, det vill jag lova! (Vad ironiskt det skulle vara om det började snöa nu...)
Med sommarväder blir allting mycket lättare; speciellt i skolan. Man behöver inte ha på sig jacka, knappt kofta eller ens skor om man vill vara så våghalsig, lektioner kan hållas utomhus och det gör inget om man har vattenkrig på skolgården för man torkar så snabbt så man hinner inte störa sig på att man blir blöt.
Ett extra plus är att huden luktar sådär gott som den gör när den är solvarm, man kan springa runt i linne och shorts eller klänning hela dagarna och mörkt blir det inte förrän framåt elva-tiden.

Det enda jag inte gillar med att sommaren kommer är mina allergiska reaktioner som kommer med den. Aldrig som iår har mina reaktioner varit så starka. Blä. Plötsligt kan jag brista ut i nysattack på lektionen och tar jag inte tablett ser det ut som om jag har ögoninflammation dygnet runt. INTE okej!

Men nu ska vi inte vara pessimister. Så hopp och spring nu, små barn och vänner, ta vara på värmen och gå ut och klättra i träd (Det gjorde jag för någon dag sedan- rekommenderas!) !

LÖKIGT VARMA HÄLSNINGAR TILL ER ALLA
Kommentarer
Postat av: Anns ex hehe

iii! Nedre bilden är helt fantastisk! Vilken vacker klänning. Jag vill också vara med och dansa barfota på en äng!

2012-05-30 @ 18:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0