Engelskaprojekt

Ann | 2012-05-06 kl. 16:42:15

Bilder från veckan, följ mig på Streamzoo @annbelievable

Idag är en jättefin dag, och vad gör jag då? Jo jag sitter inne och skriver på ett engelskaprojekt. (Inte nu dock, som ni kanske förstod...) Wohoo..! Det är segt. Görsegt. Och bara för att bättra på mitt humör ännu lite mer så har jag förlorat nästan 200 bilder från de senaste dagarna. Putsväck, allt på grund av ett skadat minneskort. Blä!
Men nu vill ni inte höra om mina ilandsproblem (Om jag ska vara ärlig så fattar jag inte riktigt varför du ens läser detta nu när du kan vara utomhus och njuta av vädret..?) Nu ska jag ta en paus från datorn och istället öva på redovisiningen jag ska hålla om mitt projekt. Det borde gå bra, ordbajsar man tillräckligt så...

(SERIÖST! vad är det med mig och att skriva ett normalt upplagt och formulerat inlägg numera?! pallar inte ändra. Deal with it.)

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Gillar bilderna! Och att du inte fattar att jag inte fattar att du inte fattar varför jag satt och läste allt ;)!

2012-05-06 @ 19:16:02
URL: http://branamnwhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0