Toe to toe, back to back let’s go, my love it’s very late

Ann | 2012-12-11 kl. 22:56:06
 
"Snart har vi jullov!"
De orden, tillsammans med lussekatter, chokladkalendrar, gapskrattsattacker i korridorerna, mina nya skivor, stickat i lager och värmekudde förgyller mina dagar numera. Det känns som om min fritid ligger på -12, jag hinner knappast med allt jag vill hinna med.
Skolan tar över mitt liv.
Kan väl egentligen inte förvänta mig något annat, men jag saknar ändå de tider då jag kunde komma hem från skolan, spela häftiga datorspel, sitta och teckna sent in på natten eller sträckläsa en bok och bli helt insnurrad i en fantasivärld.
Det var bra tider.
 
Kommentarer
Postat av: clarah

svar: ann, tack bästa du!! <3 och säger detsamma om dina...seriöst. du är så otroligt duktigt!!!

2012-12-12 @ 13:51:16
URL: http://claringen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0