Roadtrip anthems

Ann | 2012-12-14 kl. 23:19:00
 
En av de sakerna jag är bra på är att fixa spotifylistor. En av mina bästa listor är definitivt Roadtrip anthems, där jag samlat låtar som lämpar sig för en roadtrip. Eftersom jag reser så mycket är det gött att kunna ha en lista som passar bra när man är på resande fot.
Där finns låtar för när man vill kunna sova, spränga högtalarna veva ner rutorna och dansa, eller sitta och kolla ut genom fönstret drömma sig bort se landskap efter landskap passera förbi och låtsas att man är med i en film.
Den sistnämnda är nog favoriten, helt klart.
Kommentarer
Postat av: Daphney

ååh, älskar bilden från Breanäs-resan. det var storslaget. det var oförglömligt. det var episkt.

och det var en väldigt random bild på mig.

2012-12-19 @ 23:41:58
URL: http://dafiedencoola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0