Stiliga pojkar

Ann | 2012-04-13 kl. 22:48:50









När kärleken känns avlägsen går det bra att bli lite småkär i filmkaraktärer. Dessa ovan är favoriterna just nu.
Stiliga pojkar säger jag bara.
Och innan ni dömer mig får ni ju ha i åtanke att jag faktiskt är tjej. Då får man vara såhär tjejig. Det går bra. Jag borde ju veta liksom.
På tal om favoriter just nu så har jag fullständig dille på Band of Brothers-soundtracket. Riktigt, fantastiskt och galet bra musik.  Lyssna på dessa bara:
Michael Kamen – Boy Eats Chocolate
Michael Kamen – Main Titles from the HBO Miniseries Band of Brothers
Filmmusik är den bästa! Så är det bara.

Detta var ett lagom random inlägg såhär på kvällskvisten. Bara för att hålla saker vid liv, och för att få utlopp för lite... randomness. Sov gott.
Kommentarer
Postat av: clarah

JAAAA!!!! ÅHÅHÅH

2012-04-13 @ 23:08:08
URL: http://www.claringen.blogspot.com
Postat av: Emma S

Asså Ewan Mcgregor är ju så sjukt snygg!!

2012-04-15 @ 18:58:01
URL: http://www.emmaschader.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0