"Narnia, Narnia, Narnia, awake. Love. Think. Speak."

Ann | 2012-04-25 kl. 22:30:47



Hela dagen idag har jag varit försjunken i Narnias förtrollade värld. Rubriken är ett utav mina favoritcitat numera- C.S Lewis var ett geni! Narniaböckerna är fantastiska; har ni inte läst dem är det hög tid att ni gör det! Helst på engelska, för då är de bäst.
Går runt och leker att jag är där, i Narnia. För nu är det som om en helt ny värld spricker fram; knoppar slår ut, körsbärsträden blommar och vägdikena färgas vita av alla vitsippor.

Men, idag var en sån där dag, ni vet. En sån där dag då man önskar att man vore en mullvad så man kunde gräva ner sig i ett hål någonstans- typ. En sån där dag då man går runt och känner sig ful och äcklig i ansiktet (CREDS till dig som kopplade till William Spetz där.) men samtidigt har man inte några större problem än att man inte kan bestämma sig för om man ska ta bort alla spellistor på spotify för att börja om på nytt eller inte. Och vad skulle de nya spellistorna heta isåfall? Skrattar åt mig själv och mina i-landsproblem.

Godnatt!


Kent – 999
Ben Howard – Only Love
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0