dött

Matilda | 2012-04-28 kl. 13:26:51


Tjabba tjena hallå (vi säger så!)! Jag tänkte skriva lite för denna döda blogg skulle bli lite mer levande, eller något. Inte för att jag har något kul att säga.

Ikväll ska jag iväg och träffa några kompisar. Vi ska kränga onyttigheter som chips, läsk och paj, och jag kommer sitta och få kolla på när dom sitter och snaskar godis och undra varför jag någonsin gick med på detta godisförbudet! Sen ska vi också titta på film, en riktig gråt film, för det är mysigt. Ja, det kommer bli nice.

Jag måste bara tipsa om en riktigt bra låt också. Gotye – Somebody That I Used To Know, mmmmm!
Kommentarer
Postat av: Gabbe

Mmm bra låt. Och mmm, godisförbud...

2012-04-30 @ 08:25:01
URL: http://branamnwhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0