Living life like Glen Coco

Ann | 2013-03-15 kl. 17:16:00

Det var en fin tid vi hade på denna blogg. Både jag och Matilda tappade suget på att blogga här, och det av anledningar som egentligen inte går att förklara eller som kanske inte ens finns.
Men, istället har vi gått vidare.
Mycket har hänt sen jag skrev något här. Och nu kan ni fortsätta läsa om mig på min nykläckta blogg: http://likeglencoco.blogg.se. Ni vet att ni vill!
 
TACK till er alla som valde att följa oss så flitigt varje dag!
Särskilt stort tack till er som trots vår extrema inaktivitet här det senaste ändå har gått in och tittat med jämna mellanrum. Ni är fina!
Kramar /Ann
 
Detta blev jättekonstigt. Men jag menar, så många gånger som jag skrivit konstiga blogginlägg bör ni inte vara förvånade, eller hur?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0