Oh christmas lights, keep shining on.

Ann | 2013-01-10 kl. 13:03:00
 
Mitt tvåtusentretton kunde nog inte ha börjat varken sämre eller bättre. Under dessa första dagar av det nya året har jag inte bara hunnit med att se The Hobbit på bio och ha Sagan om Ringen-maraton, vara på bröllop och läsa ut en bok på två timmar, utan även hunnit vara sjuk i influensa, plugga till prov och påbörja godisuppehåll. Nyårsfirandet var mer än storslaget; jag var på läger tillsammans med över 450 pers och jag har både fått minnen för livet och kramats som aldrig förr.
 
Det är inte ens värt att fokusera på några dåliga saker för mitt glada humör går nog inte att rubba. Spännande saker har hänt och kanske än mer spännande saker ligger framför mig, så jag kan inte vara annat än förväntansfull och glad. Och det får man vara, trots vad samhällets alla normer om hur man ska bete sig säger om det.
Bland annat håller jag på att fixa min vår-spellista, har ett paket glass i frysen, ska få se mitt favoritband live om några månader tillsammans med bästa tänkbara sällskap och utomhus singlar små snöflingor ner.
Nu ska jag dock återgå till plugget, och det låter rätt bra att ha det där glasspaketet som sällskap.
 
God jul!
(För än är varken jul eller vinter över mina vänner! Hehe. Därför bjussar jag på några bortglömda vinterbilder från jullovet.)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0