Chills & goosebumps

Ann | 2012-03-15 kl. 22:10:19


Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN är det säkert att säga att det är vår nu. Här på västkusten har vi haft några underbara dagar, bortsett från idag. Solen har strålat som aldrig förr, och igår kunde jag gå i linne hela dagen och låg ute på en filt på gräsmattan och pluggade. Underbart säger jag bara! Det enda jag saknar just nu är mjukt gräs och löv på träden. Sen är det perfekt!
Och dagar som idag, mulet och kyligt, det får man tillåta ibland. Efter så fina dagar som vi haft förut kan man ju inte vänta sig annat.

För övrigt tycker jag att ni ska kolla in min spotify-spellista: Chills & goosebumps
Redigt bra musik skulle jag vilja säga, höhö. Hoppas ni tycker om!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0