Och så blev du mitt sår, och jag blöder ihjäl.

Ann | 2012-12-06 kl. 20:02:39
 
Konstiga saker som hänt i veckan:
 
Har börjat älska en låt som spelats konstant på spotify-reklam.
Har haft seriösa tankar på att klippa av/färga mitt hår.
Har fått ett A på ett biologiprov.
Har skaffat twitter (nu får ni följa mig dårå: @annhermansson , fruktansvärt orginellt namn jag vet)
Har börjat lyssna på Kent (bör informera att det endast är en låt och det är mest för att det är ett mysigt munspel i den).
Har gått upp direkt efter att väckarklockan ringt, även då den ringt halv sju.
Har prövat en av skolans läskiga sallader och upptäckt att den var god.
 
Bra vecka ändå. Taggar ett stort snöbollskrig imorgon kväll, traditioner är till för att hållas! Förbereder mig mentalt för att få massa snö i nacken och skorna.
Kommentarer
Postat av: cornyz.blogg.se

Hej! Var gärna med i min Helgens Blogg-tävling, du behöver bara lämna en kommentar!
Tävlingen är framflyttad en dag, och vinnaren dras imorgon :)
http://cornyz.blogg.se/2012/december/helgens-blogg.html

2012-12-09 @ 20:36:56
URL: http://cornyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0