Sommarsummering

Ann | 2012-08-21 kl. 21:08:00
 
Under sommarlovet 2012 har jag träffat massor med fina vänner, njutit av varma sommarkvällar, legat ute i solen i timmar, läst bra böcker, åkt massvis med tåg och buss, paddlat kanot och intensivt försökt sänka andras, ätit den godaste glassen som finns så fort jag fått chansen, ätit vilda hallon, skrattat så jag gråtit, varit på gullbrannafestivalen och sett ett av mina favoritband live, fått mängder med blåsor på fötterna efter långa barfotapromenader på asfalt, stått på händer, klättrat i träd, varit på fyra olika läger, fotat ett bröllop, kramats, sprungit runt på vildvuxna ängar, grillat i solnedgången, spelat fotboll och volleyboll, varit uppe och pratat med vänner tills solen gått upp, utforskat okända ställen, lärt känna nya människor, saknat vänner som varit långt borta, strosat runt bland fruktträden i vår trädgård, hittat nya favoritartister, gått runt på avenyn i göteborg mitt i natten, badat, haft kolsvarta fötter efter en hel dag utomhus, lyssnat på galna historier och skrattat så jag kiknar, rott ut med gamla ekan på favoritsjön, sjungit Kristina från duvemåla högt på bussen och mycket mer.
 
Sommarlovet 2012 var fantastiskt. Inga ord eller bilder kan beskriva hur bra det egentligen var- men genom bilder kan man se små glimtar av dess härlighet. Under denna sommaren har jag fått minnen för livet, och vänner likaså. Tack alla ni som gjorde detta sommarlov till ett av de bästa hittils!
Kommentarer
Postat av: Gabbe

Legendariskt blogginlägg om en legendarisk sommar. Ett av mina favoritinlägg, helt klart.

2012-08-21 @ 22:36:08
Postat av: Daphne

Alltså, du tar så fina bilder att jag nästan blir ledsen.

Så himla underbar sommar. Saknar den så otroligt mycket! :c

2012-08-29 @ 20:37:29
URL: http://dafiedencoola.blogg.se
Postat av: Linda

så underbart och välbehövligt med sommarbilder!

2012-09-07 @ 01:27:05
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Talan

Underbara bilder och fin blogg:D

2012-09-11 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0