Wood Anemones

Ann | 2012-04-23 kl. 23:07:41


Idag fotade jag vitsippor (eller wood anemones som det heter på engelska, om man nu ska vara en aning internationell...).  Det var inte något märkvärdigt direkt- men fint är det ju. Här är en bild från dagens plåtning (obviously (internationalitet lägger jag tydligen vikt vid idag)). Kanske dyker upp fler bilder någon gång senare i veckan.
Men mer tänker jag inte skriva idag om jag så än gärna ville, för klockan är mycket och jag har skrivit om Claude Monet hela kvällen men är fortfarande inte klar. Dessutom vill jag inte, för jag vill sova. Makes sense? (internatio... äh ja ni fattar)

Jag har blivit sämre på det där med att formulera mig. Hm. Nåväl, väl är det en fis i rymden.
Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Gabbe

Ååååååh what a nice pic! Just sayin'.

Hahaha internationellt på det!

2012-04-24 @ 16:09:55
URL: http://branamnwhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0