Unibrow

Ann | 2012-04-19 kl. 21:43:13
Hela veckan har Matilda varit på prao i stockholm. Hela veckan har hon varit utan möjlighet att göra er läsare nöjda och skriva något finfint här på bloggen. Nu är det snart helg (UNDERBARA TANKE) och jag som haft en världens lathets-vecka har inte uppdaterat jag heller. Tihi. Ibland känner jag mig så busig helt enkelt! Statistiken drabbas dock. Men- I know you love us.
Jag och Alice har utvecklat en ny idé. Idén lyder som följande att man fäster en slinga av sitt hår(såklart om man har tillräckligt långt) tvärsöver pannan, så att de täcker ögonbrynen. Så har man fått ett unibrow liksom. När man dessutom höjer och sänker detta unibrow ser det ytterst roligt ut.

SÅ! nu känner jag att jag fått liv i denna ökenliknande torka till blogg. Fyllt med randomness, som av någon anledning alltid smyger sig in i mina inlägg på sista tiden.
Men okej, jag slänger in en bild också. Vi kallar ju oss ändå fotoblogg. tror jag. (fyndigt nog är det en bild på när Paula fotar. hehe)



Kommentarer
Postat av: Gabbe

Hahahhahhahaha randomness!

2012-04-21 @ 08:40:13
URL: http://branamnwhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0