Bröllop

Ann | 2012-04-22 kl. 13:55:25


Igår var jag som sagt på bröllop. Det var hur bra som helst. Brudparet var så fina, och vigseln jättevacker. Det var inte bara en gång som ögonen tårades...! Festen var jätterolig, fylld av dans, sång, tal, jättegod mat och världens fetaste glass- och tårtbuffé. Jag skojar inte när jag säger att det var som om man blev insläppt i någon sorts amerikansk glassbar och man fick härja fritt därinne. Galet gott var det ju också såklart!

Idag ska jag åter till brudgummens familj för lite fika. Hoppas på rester från igår.. hehe.
Kommentarer
Postat av: Sara Imberg

Haha, rester från igår blev det sannerligen ;) säg bara till om du vill komma på fika igen ;)



Fina bilder Ann, underbara kusin! Skitsnygga!

2012-04-22 @ 18:49:02
URL: http://saraimberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0